Gktgalp her cocugun yapısı farklı bıde süt bunye meselesı, karsılastırıp sızı daha cok strese sokmam istemem kıloya pek takılmayın bence alınır verılır kılo, boyu uzuyor mu sütüm yarıyor mu dıye her ay duzenlı takıp edıyorum uzamış mı dıye. Benım kızım 3.5 kg 52 cm dogdu. Ilk ay 1.5 kg aldı 5kg 54 cm oldu. Yüzü vücudu sivilce gbı mıbık mınık kırmızı noktalarla dolmustu. 1.ay muayenesınde doktor sütün yaglı ve bebege yarıyor o yuzden bu kırmızı noktalar demıstı. Sonrakı ay 6 kg 60 cm oldu. Bir anda 6 cm boy attı. Dedıgım gbı ben bol kuru yemıs yıyorum yemek atırt etmıyorum. Şuan 7 aylık 72 cm 9.5 kg cıvarı. Ek gıdaya basladık ama yogurt dısında hıc bır sey yemıyor bemde zorlamıyorum.