Gunes789 ya herşey birbirine o kadar benzer ki, insan ayırt etmekte zorlanıyor. Memede bazen ağlıyor bazen ağlamıyor ben gaza bağlıyorum çünkü bacaklarını çekiyor. Vücudundaki döküntüler de aynı isilik gibi. Son zamanlarda yok oldular zaten bazen biraz çıkıyor sonra geçiyor. Kusuyo ama bazen çok emdiği için.. yanii inanın ayırt etmekte güçlük çekiyorum. Doktorlar bile kendi aralarında fikir ayrılığına düşüyor. Tahlil vs yaptıracağım yani bu belirsizlik strese sokuyor beni biri öyle diyo biri böyle diyo.