Merhaba anneler, bugün doktorumuz 1 haftalık mukuslu kaka takibi sonucu alerjik olduğunu söyledi ve diyete başlamamı söyledi.. bebeğim 1 ay 20 günlük. Sürekli mukuslu kaka yapıyor, kan vs hiç olmadı ama vücudunda isilik gibi döküntüler oluyor bazen de geçiyor.. geceleri uykuya dalamıyo zaten huzursuz oluyor bazen çok ağlıyor. Ben sadece gaz sancısı diye düşünüyodum ama alerjikmiş.. normalde alerjik bebeklerde anne sütüyle kilo alımı az olur sizin iyi şuanlık dedi. Ama moralim çok bozuldu. Belki arada dayanamayıp benim yediğim en ufak şeyden bebeğim sıkıntı çekecek.. yani emzirebilmek için çok çaba sarfettim belkide emmicek bir süre sonra. Emerkende ağlıyo çünkü çoğu zaman kavga ediyor memeyle.. sizin tecrübeleriniz neler? 😞