Bereninannesi__ Süt üretimi azalıp bitmeye yakınsa ve bebek emmiyorsa tuzlu oluyor çünkü memede bekliyor ve sodyum oranı artıyor üstte de bir arkadaşın yazdığı gibi. Oğlum 16 aylıkken emmeyi bıraktı. Arada sıkıyordum süt tamamen kesilmiş mi diye bakmak için, 1-2 damla geliyordu 2 ay sonra bile ve aşırı tuzlu bir tadı vardı. Aktif emzirdiğim zamanlar tatlı oluyordu.