Benim bebeğim göğsümü hiç tutmadı. Başlarda sağdım ama düzenli sağamadığım için sütüm gittikçe azaldı. İlk günler acaba emmek istememesi tadıyla mı ilgili diye merak edip tadına bakmıştım hafif tatlımsı gibiydi tadı. Sütüm azalıp süt sağma aralıklarım arttığı zamanlar tekrar baktığımda resmen tuzluydu gözyaşı gibi diyebilirim. Biraz araştırdım laktasyon sonlanırken olabiliyormuş. Çünkü süt memede ne kadar beklerse sodyum oranı gittikçe artıyormuş ve o da tuzlu bir tat veriyor haliyle. Birkaç kişi de stresten olduğunu söylemişti. Benim lohusalık dönemim çokdepresif geçmişti ama stresten olması ne kadar doğrudur bilmiyorum.