Tazecikanneeee Biberon mecbur kalmadıkça kullanmayın meme reddi yapar çünkü biberon bol bol geliyor memede ise az şekilde bi kere alıştımı zor olur ben hiç biberon kullanmadım şuan bebeğim rahat emiyor başta nasılsa öle devam eder canım
marinelife Tazecikanneeee ben mama da verdiğim için en azından dışarı çıktığımda eds uğraşmayayım biberonla vereyim diye düşündüm
Yasooo-1 Ben kasık bıberon kullanıyorum. Gayet ıyı. Dıger bıberonla 3 kez verdık memeden aynı performansı bekledı bı huysuzdu. Bıdaha vermedım. Bnce hıc denemeyın
Aluskus marinelife eğer medela calma gibi bir biberon alabilecek gücünüz varsa kesinlikle alın derim hiç mi hiç meme reddi yapmıyor. Ben calmadan sonra avent kullandım çok pişmanım artık emmiyor. Sütüm de vardı ben kilo alımı yavaş olduğu için yok sanıyordum . Sağıp verdim vs ama meğer çocuğum kilo almayan bir yapıdaymış 🥹 hala sınırlardadır kilosu. Biberon çok ciddi bir sağlık problemi olmadıkça pişmanlıktır
Tazecikanneeee marinelife yok canım sütün varsa mama verme eğer yetmiyorsa da mamayı kaşıkla ver ağzına yoksa biberona hemen alışır memeyi reddeder bebek
Yasooo-1 marinelife ust uste deıl ama ben bıberondan oldugunu dusundum sımdı tekrar kasık bıberona devam bı sıkıntı yok sukur
tekbasimabakiyorum marinelife merhaba, olur o kadar. Pes etmeyip devam etmişsiniz önemli olan o, tebrikler. Arada yapabilirler, meme reddi olmayan çocuk da arada bir tutmak istemiyor