Kızlar oğluma mama veriyorum 3 aylık bu zamana kadar hep eds ile verdim doğduğunda memeyi zor kavradığı için tekrar bırakmasından korktum hiç biberon kullanmadım.
Şimdi alıştı gibi bazen dışarıdayken falan biberon kullansam haftada maksimum 1-2 kez olacak şekilde meme reddi olur mu sizce? Her çocuk farklı biliyorum, meme+biberon birlikte götüren de var ama genel olarak durum nedir onu merak ettim.