Selinto sagol canım sanada cok geçmiş olsun agrılar aynı dediğin gibi atak halinde geliyor hiç bir şey yokken bir anda bir başlıyor ama okadar berbat bir agrıki nefes aldırmıyor bende acillik olduğumda daha yeni dogum yapmıstım suan anlasıldı ultrasonda çamur var dendi ilaç yazdı doktorum ama kullanıp kullanmamakta cok kararsızım emzirdiğim için 😔 hamilelik keşke böyle bir şeyyapmasa ya ne kdr cok insanda oluyormus böyle zaten bir sürü acı çekiyoruz bebekle üstüne birde böyle agrılar başlıyor birden 😔😔