Selinto ben Amaliyat oldum kendime geldim sürümü sagdim o gun gece boyunca 2 saatte bir emziriyo gibi sagdim ve attım sütü. Narkoz çıksın diye de sadece sekersiz keskin Nescafe içtim sürekli. Sabaha kadar atmışımdir narkozu heralde. Sabah çıktım evime gittim çocuğumu emzirdim. Bu sürede bebeğim dolaba stok yapmış olduğum sütleri içti annem bakti. Amaliyat sonrasında agumetin diye 5 günluk bi antibiyotik yazdı hafif bişey.
Sirt üstü evde yatamadım ilk 2gun zorlandim.
Amaliyata gidene kadar bebeğim yanımda hastenede benimleydi ben çıkana kadar beni bekledi. Girene kadar son kez emzirdim sende öyle yapabilirsin çok geçmiş olsun