Okuyanbiranne Eğitim araştırma hastanesine gittik çocuk hastalıkları bölümüne idrar tahlili yaptırdık temiz çıktı çok şükür ultrason istedi bi de doktor onun içinde çok ileri tarih verdiler Haziran 23üne ama beklemicez pazartesi özele götürücem ultrason için inşallah onda da bişey çıkmazsa içim rahatlayacak. Normalde nefrolojiye gitmek gerekiyormus ama çocuk doktoru yönlendiriyormus o bölüme direk randevu alamadım . Hatırlayıp sorduğun için teşekkür ederim çok incesin 🌼