Sarenn_Annes merhaba, 6 mm ise normal demedi mi doktorunuz, benim de hamilelikte farkedildi oğlumun sağ böbreğinde, doğduktan 3 gün sonra bakıldı 22 mmdi ve normal değerlerin çok üstünde dedi doktor, hemen Ege üniversitesinde çocuk bölümüne gittik, enfeksiyon olmaması için antibiyotik kullandık bir ay kadar, doktorumuz çok küçük olduğu için biraz beklemek istedi. Bir ayda 12ye geriledi sonra da 6’ya. Siz tedbiri elden bırakmayın, ultrason da çok iyi çekilmeli bu arada. İdrar dolgunluğu olsa bile değerler yanlış çıkabiliyor. Korkmayın şükür ki çaresi var ama tedbirinizi de eksik etmeyin🌸🌸