ayselgundogar 8 günde çokmuş ya biz 8 gün durmayız heralde illaki müdahale ederiz, ama işte kendisi yapsa daha iyi olur tabi. Valla bende kakasını yapsın diye dualar ediyorum, kaka görmesem üzülüp görsem seviniyorum. Doktorda demişti aslında ıkınması felan normal kakasını yapmayı öğrenene kadar ıkınır diye ama işte insan kıyamıyo