Tulay-onur Rica ederim dönüşlerinizi bekliyorum umarım faydalı olabilmişimdir 😊Hatta biz doktora gittik duphalac vermişti bize sonra anasağliktaki hemşirem çok kızdı el kadar çocuğa duphalac verilmez, duphalac yatılı yaşlı hastalara veriliyor diye. O söylemişti zeytinyaği içir 1 çay kaşıgı diye, alışkanlık da yapmıyor daha sağlıklı demişti. Dediği gibi de oldu gerçekten, şu an 11 aylık hic kabizlik yada kendi uyarılmadan yapamama gibi bir sorun yaşamıyoruz. Zeytinyağını sadece kabız olduğundan emin olduğum anlarda verdim ben, yani her gün rutin haline getirmeye gerek yok hemen etki ediyor zaten baktınız çok zorlanıyor o zaman verin yemekten önce.