Deletedmom507 Benimoykum bizimki gazdan da olabilir demişti doktor ama şuan izlenimdeyiz tv telefon uzak tutuyoruz 3 aylık benim kızım ama tv çok dikkatini çekiyor o yüzden tv den uzak tutuyorum
Benimoykum Deletedmom507 evet bebeğiniz çok küçükmüş bizimkinin öle gaz sorunu falan kalmadı işte atak dönemine de denk geldi diş çıkıyor hepsi üst üste Allah sağlık sıhhat versin bebeklerimize
Benimoykum Deletedmom507 bugün de takip ettim hala yapıyor ama ilk yaptığı kadar çok değil şuanda 12. Ayına girmesine az kaldı o zaman götürmeyi düşünüyorum bilmiyorum sürekli takip ettiğim içim mi anormallik var gibi hissettim acaba 🙄
Deletedmom507 Benimoykum bende sürekli takip ediyorum ve kafayı yemiştim özel çocuk nöroloji uzmanı na götürdük eeg ultrosyon mr hepsi temiz çıktı çok şükür ama hala yapıyor inşallah gaz sancıları ile geçer gider 🤲