Kızlar 11 ay 20 günlük bir bebeğim var ilk defa 10 aylıkken hasta olmuştu antibiyotik kullanmak durumunda kaldık tabi öncesinde doktorumuz 3 kere ilaç değiştirdi hemen antibiyotik vermemişti daha sonrA 15 gün önce tekrar hastalandı Boğaz enfeksiyonuydu ilki bu defa da Boğaz enfeksiyonu olmuştu ama bu sefer ateşi 39,5 a kadar çıkmıştı sürekli takip ettik ateş düşürücü kullandık boğazından çubuk ile test aldılar beta için temiz çıktı ama hemşire diline değirdi aslında badimcipinden yada daha ilerisinden alınıyormuş gelelim soruna bu hastalığı atlatınca kızımda daha önce yapmadığı tuhaf hareketler fark ettim başını omzuna doğru silkiyor 3-4 kere şeytan dürtmüş gibi öyle tarif edeyim dilini çıkartıp yuvarlıyor gözlerini kırpıyor dudağını büzüyor ve 5 gündür her gün bu hareketleri yapıyor başta oyun oynuyor zannettim üşüyor yada dikkat çekmeye çalışıyor internete yazdığımda tam anlamıyla tedavi edilemeyen Boğaz enfeksiyonu hastalığı sonrasında bu şekilde hareketler yapabiliyormuş bebekler ve çocuk nörolojiye götürmek gerekiyormuş bugün tatil olduğu için götüremedim bi kaç gün sonrA kendi doktorumuza götürücem ardından nörolojiye devamında takip edilmez ise epilepsi ye çevirebiliyormuş şaştım kaldım 😞 Bu tarz bebekleriniz hareketler yaptı mı başına gelen var mı doktora götürücem tamamlayıcı sigortayı yaptırıcam tekrardan doldu bu yüzden bekliyorum tatil sebebi ile yapmıyor sigorta firması şuan bilgisi olan anneler varsa paylaşabilir mi biraz uzun oldu kusura bakmayın