Tosbikkkk yaşım küçük diye bağlamadilar bende istedim ama eşimde söyledi ama doktor ilerde birşey olur tekrar hamile kalmak isterseniz mümkün olmaz deyince bizde 5 sene bı şekilde korunabiliriz diye düşündük çünkü doktorum rahmin toparlanmasinin en az 5 yıl süreceğini benim bu sürece kadar hamile kalmamam gerektiğini söyledi