Defnekus73 valla istemiyorsaniz mecbur kullanicaksiniz yani hep mi kadın korunacak neden kendi duzenimo bozayim ki mesela benim adet döngum duzenliydi iki doğumumda sonra da aynı sekidke ilerlemistim bir aylık iğne yaptırdım geçen ay bu ay 26 gün gecikti stres de üstüne dedim ki yani bu her ay böyle yapicaksa ben kullanmam