Hllalmdg bence vermeyin aynı şeyi yaşadım. Kilosu bile aynıydı sizle. Atak dönemiyle de ilgili bu yaptığı hem de yavaş yavaş dişler oluşuyor onla da ilgili. Zamanla düzene giriyor yine her istediğinde emzirerek devam edin derim. O dönemi geçtik kilosu da gayet yerinde hala emiyor da