Bebeğim 4 ay 1 haftalık, normalde iştahlı bir bebek bu zamana kadar anne sütü ile geldim, kilosu ayına göre normal dedi hemşiresi(6.400 civarı) ama bir süredir bir huyu var, memede ağlıyor, anladığım kadarı ile sutumun tazyikli ve bol gelmesine alışmış, bol olunca emiyor azar azar gelince emmek istemiyor bırakıyor tekrar alıyor tekrar ağlayıp bırakıyor, bu şekilde defalarca alıp bırakıyor, memeden de vazgeçemiyor, sütüm var ama her emme de bol tazyikli değil tabiki, mama vereyim mi arada ne yapayım fikrinize ihtiyacım var, hemşire istersen günde bir kere kasik mama ver dedi ama bence verme kilosu güzel dedi, bu ağlayıp bırakma yüzünden güzelce ememiyor bence