Woody birebir aynısını oğlum da yapıyor , şakaya vuruyor 😄 aaa ben şaka yapmıştım diyip.
İnanıcakmısınız bilmem ama geçenler babasına “sen baba değil,başka baba var,başka baba geldi” diye söyledi, eşim ikimiz şok tabi 🤦🏾♀️ nerden uydurup çıkarıyor böyle şeyler diye , sonra arkasından şaka yaptım diye güldü hemen 😳 şimdi de başka baba yok birtane var,başka anne yok birtane anne var. Başka Emre yok birtane var sadece. Böyle demeye başladı 😂