supermom11 Nur08 teşekkür ederim canım. Doktora sormadan yapmam sacma mı olur diye düşündüm de eşimde bişey Olmaz diyor 🤦🏼♀️
6464 Uummrraann benim bebeğimede yatırcaz böyle giderse dedi doktor. Gaviscon infant la geçti çok şükür
Uummrraann Nur08 hastanede bekli yorum emzirme saati geldikçe yanına giriyorum 3 saatte bir doğduğunda da 6 gün kaldı şimdi de yatırdılar bebeğim benim yanımdan çok yenidoğan yoğunbakımında kaldı😔
6464 @Uummrraann#233916benim bebeğimde öyleydi infantı başta yarım ver dedi doktor 2.kutuda tam vermeye başladım tamamen geçti