Uummrraann Nur08 ben kullanıyorum cuma gününden beri bebeğinde reflü olduğu için topaklanma yok ama rengi diğer mamadan farklı o da içeriğindendir
supermom11 Nur08 bir şey sorabilir miyim 🙋🏼 benim kızımda çok kusuyor. Aptamil pro kullanıyorum. Aptamil ar alıp pro ile karıştırsam versem olur mu
Nur08 Uummrraann aynen reflu dün gece başladık uyumuyo bizimki kusuyo du sürekli ama topaklaniyo mamanın içinde
Aframeva Evet biraz koyu oluyor benim doktorum mesela 3 ölçü yapacaksan 3,5 su koyabilirsin demişti bide biraz daha geniş uçlu biberon kullanabilirsin bende bebeğim ilk doğduğundan beri kullanıyorum bebeğim şuan 9,5 aylık 😊
Nur08 Aframeva saol canim peki topaklanma normal mi birde doyurucu normalde hip kullanıyorduk 2 saatte açılıyordu şimdi 4 saatte bir anca onu da ben veriyorum acikmiyo
Aframeva Nur08 evet doyurucu ama ben daha çok bebelac ar kullanıyorum bebeğim gayet güzel kilo aldı yavaş yavaş hipp e geciyorum bende
Nur08 Uummrraann o zaman sen yinede uyandır gece enazindan uydurmadansa besle canim iki saatte bir benim kızım 3. Ayı bitti