yenibiranne benim oğlum daha 2 aylık beşiğe koyunca uyanıyor çok yoruldum gece hiç uyumuyor kendi yayağımızdada korkuyorum gece yatırmaya gündür babaı işe gidince bizim yatağa alıyorum ancak uyuyor gün içinde de içerde koltukta uyuyor sabaha kadar sallıyorum beşikte uyumuyo başka yerde uyuyosa da beşiğe koyunca uyanıyo bebeğim küçük bide sizin bebeğiniz büyükse yerden yataklar var yeriniz yada bütçe yoksa eski usül kalın yer yorganlarıda çözüm olabilir