Thesra aynen ben herşeyi kaldırdım 8 metre kare alana yorgan serdim ama kış gelince soğuk olunca yorgan da az olunca daraltmak zorunda kaldım 😊 kapı altını kapatıyorum yere yakın pencereler hep kapalı. Yatak altından azcıkta olsa bir cereyan oluyor Allahım hastalık vermez inşallah bebislere cereyan cok kötü.