Neslihannnnnnnn Kaka testi yapmak için neden 1 hafta beklediniz erken öğrenseniz ona göre tedavi yolu izlenirdi. Oğlum geçirdi 15 aylıktı o zaman ishal olduğu gibi kaka testi yaptırdım bol bol su icirdik ve emzirdim hiç birsey yemiyordu ve direncli ateşi vardı hastaneye yatış yapılmadı ama serum aldık kısa sürede toparlar sıvı alımına dikkat edin eğer yerse ( Yemezse zorlama çünkü kusuyorlar bu seferde) patates, yoğurt çorbası , muz gibi şeyler yedir. Geçmiş olsun çabucak toparlar inşaallah