Benim kızım 8 aylıkken geçirdi en kötü hastalık diyebilirim birden kusmaya başladı ardından ateş ishal biz iki defa serumla ve ilaçla atlattık ama yavrum bitti resmen kusarken Atina’da yapıyordu hep baygındi umarım sizde en kolay şekilde atlatırsınız gözlem altında olması daha iyi