Elff Verem aşısı Avrupa’da vurulmuyor diye biliyorum canım en azından Almanya’da öyleydi sen bi netten aşı takvimine bak yanlışlık olmasın yinede. Türkiye’de hala tehlikeli bi hastalık olarak geçiyor o yüzden aşısı devam ediyor ama inşallah burdada tükenir ve gerek kalmaz👍🏻