Elff Birde avrupayı övüp duruyorlar sağlıkta şöyle iyiler böyle ilgililer diye. Belki de Türk olduğunuz için bu şekilde davranıyorlar.
aşıları kendin takip et bence, onlar bebeğin hayatı için çok önemli. Bizi sağlık ocağından 1 gün önceden arayıp çağırıyorlar. Ben hamileyken 2 kez tetanoz aşısı oldum dün 3.yü olacaktım hava felaket soğuk bebeğim 3 aylık bırakacak kimsem yok o yüzden gidemedim, hemen arıyorlar neden gelmedin diye.