Kızlar hani tulum montlar var ya onlar kullanışlı oluyor mu? Çocuk hareket edemez gibi geliyor onun içinde. Bir yandan da kayseride yaşıyoruz çok soğuk başka türlü nasıl koruyacağım diyorum. Polar tulum aldım ama çok da kalın değil yani. Battaniyeyle sarsam ne kadar sabit tutabilirim şu an 4.5 aylık bebeğim gittikçe hareketleniyor. Ama işte o mont tulumlar ben rahat edemem yani açıkçası bebeğimin rahat edeceğini düşünmüyorum kararsız kaldım.