sydnrdgn Sanki penye patikli alt ince gibi geliyor öneriniz var mısır h&m den alıyorum çoğunlukla bazen bir çorap daha giydiryorum ama bacakları kilotlu çorap sevmiyorum
Meryemmtemev sydnrdgn yaşadıgınız yere baglı ben antalyadayım geceleri oda 22 23 derece oluyor atlet üstüne penye tulum giydirip yatırıyorum üstünü örtüyorum ama o acıyor ama üşümüyor şükür
Unicorn sydnrdgn evet havalar soğudu ankarada penye patikli altlar ince geliyor h&m de triko taytlar vardı onlardan almayı düşündüm bende ya da muflon altlardan.alt üst polar gibi takımlar vardı ondan aldım bi tane denemek için güzel beğendim.külotlu çorap bende giydirmek istemiyorum sıkacak gibi geliyor.başka hangi markada var bilmiyorum görmedimde görürseniz söyler misiniz?
lamiya1905 Ben Aydindayim ege tarafi daha sogumadi havalar. Atlet+kulotlu corap+zibin+alt+bide tshirt giydiyorum. Ne terlemiyo nede soguk olmuyo.
sydnrdgn Unicorn tabi söylerim genelde h&m trendyoldan carters marka ve zarada indirimden alıyorum bazende lcw Çorap bere onlarıda ordan alıyorum,ama h&m yünlü taytlarını gördüm onlıne mağzaya gitmeye fırsatım olmadı siz beğendiniz demek bende 1 tane sipariş vereyim🙂
Unicorn sydnrdgn hm de takım olarak sweatshirt kumaşından olanlar vardı bi de muflon takımlar var netten bakabilirsiniz.kumaş türü jarse yazanlar penye mevsimlik onlar ince ona dikkat ederek bakın
Kado87 0 kollu zibin,ustune uzun kollu penye,altinada patikli altlardan giydiriyorum bide corap giydiriyorum evde o sekildeyiz biz..
sydnrdgn Hafizeaysegul tulumda düşündüm aslında ama düğmeliyi hiç sevmedim arada hep boşluk hava alıyor fermuarlı rahat mı acaba
Unicorn sydnrdgn evet çok gerekmedikçe külotlu çorap iyi değilmiş.küçük olduğundan pek dışarı çıkamadığımız için online sipariş veriyorum geri iade olduğundan h&m den rahat oluyor.sağlıkla giysinler büyüsünler inşallah💜
sydnrdgn Unicorn ah inşallah🙏🏻😇🥰 h&m makinada yıkanma sonucu kaymıyor ama diğer koton civil e bebek vs o tarz yerlerinki boyası akıyor falan