Ozge_efe_umay Bizimhikayemiz evet yeşil olan ben oğlumda da kızımda da onu kullanıyorum çok çok iyi geliyor
Katip Bez konusunda değiştirmek istemiyorsunuz ama. Şöyle de bir durum var en başta pişik yapmıyorsa belki şimdi yapıyor. Bebeklerin de sindirim sistemi değişiyor sonuçta. Birde o açıdan bakın.
Bizimhikayemiz Katip olabilir once mamasini bi deneym geçmezse bez değişimi yapicam şimdi durduk yere degisirirsem daha kotu olabilir de
elifmirac10_ Bizimhikayemiz hmm ben 4 ay diye hatirlmaiism da zaten benim oğlumun erken şişmeye başladı daha çıkmadı
Katip Bizimhikayemiz ben sizin gibi düşünmüyorum. Çok degisken var ortada ve birkaçını hep sabit tutuyorsunuz. Bez ıslak mendil değişmediğinde veya kullanmadığınızda belki iyileşme olacak. Mamanın etkisini daha net göreceksiniz. İyileşmeyen popoda sürekli aynı şeyler tekrar eder hiç gecmiyorsa. Veya eski usul kumaş parçalarindan bez kullanacaksınız belki o fayda edecek. Bezler ve ıslak mendiller temiz içerikli desekte o kadar masum olmadıklarını düşünüyorum
Phd_m0m Islak mendili hayatınızdan çıkarın. Her kaka yapımında poposunu güzelce ılık suyla yıkayın. Değişimi göreceksiniz
Merve0227 Bizimhikayemiz mama alerji yapıyor olabilir ya da emziriyosan senin yediğin bişeye alerjiside olabilir malesef 😕 geçmiş olsun
Bizimhikayemiz Merve0227 alerjisi var saten galiba bu mamayida kaldiramadi sürekli kaka yaptığı için pişik oldu saten bezden islak mendilden değil
EmineYilmaz Bizimhikayemiz denemekten zarar gelmez canım Molfix bir dene Islak mendille silme ıslak bezle sil Kremi de değiştir
Taha_emir Bizimhikayemiz doktora gösterdiniz mi kesin mamadanmi benim bebegin poposu sürekli kızarıkti alerji saniyordum meğerse makat darlığı varmış çocukta doktor söylediği şeyleri yaptık kanama olur korkmayın demişti siz söylediğimi yapmazsanizda zorlamadan zaten yırtılır kanar demişti tam emin değilsen alerjiden Bi çocuk cerrahın göster derim
Bizimhikayemiz Taha_emir evt canm mamadan ama emin olmak icn sonuçunu bekliyoruz kakasini incelicekler mamasi hazir elimde var gecicez yeni mamaya daha önce pişik hic olmadi cunku bazi arkadaşlar bezden demiş ama 3 aylik bebegm simdiye kadar hic olmadı 1 aydir mama kullaniyoruz ondan sonra oldu saten alerjik bebeğim var kullandigimiz mamada özel ama yetersiz miş demeki
Aysndu Bizimhikayemiz benm bebeğimde alerjik daha önce çok kaka yapmaktan pişik oldu kesinlikle poposunu silme işlemi yapmadan suyun altına tutup temizlemeniz sonrasında nazikce tampon uygular gibi yumusak bişeyle (bebek temizleme pamukları var bn onunla yapmıştım)nazikçe kurutmanz ve bol bol havalandırmanz lazım birde cıtcıtlı badi kullanıyosanız bağlamayın bezi sıkıştırıp tenine daha cok temas etmesine neden oluyo doktorumuz bize fito madecassol hametan bu üçünü karıştırıp sürün demişti bize iyi geldi bu söylediklerimi deneyin bi inşallah fayda eder
Taha_emir Doktora göstermeden farklı krem kullanmayın derim sonuçta kanar şekildeyse b3lki doktor farklı birsey verir yanlış anlamayın sadece doktora götürüp götürmediginizi bilmediğim için böyle konuşuyorum bizlerin çocuğuna iyi gelen sizinkini yaramayabilir
nevabilen Bizimhikayemiz valla pisige bizim hiç bir krem iyi gelmedi aylarca pişik gezdi kızım ağlamaktan helak oldu denemediğim krem kalmadı en son ıslak pansuman dedi. Eczane bir şişeye hazırlıyor günde 4 kere gazlı bezi o hazırlanan suyla ıslatıp koyuyordum 5 dk bekliyordu sonra üstüne silmeden suyu direk sudocrem sürüp bezledim bı tane noktacik kızarık yer kalmadı çok şükür 3 4 gün devam edip bıraktım doktora söyleyin onu yazsın size
NmalkoC Bizimhikayemiz benım oğlumda cok pişik oluyordu bicok pişik kremi denedin şuan zdrave macır kremi var anında pişiği bitiriyor o kremden sonra cok rahatladık gerçekten ınternette olması lazım mavi kapaklı
Denizanasi92 Bizimhikayemiz bez baştan yapmasa bile pamuklu bir şey deneyin hava sıcaklığı büyümüş olması bunlar bez aynı olsa bile değişkenlik gösterir. Hangi kremi kullanıyorsunuz bazı pişik giderici kremler(hamazing travazol gibi)uzun süre kullanımda da tahrişe sebep oluyormuş bizde sorun olmuştu ara verin klasik Arko krem de gerçekten işe yarıyor. Sık yıkamayı ve kuru tutmayı de deneyin geçmiş olsun
Bizimhikayemiz Denizanasi92 teşekür ederm sık sık degisiyorum havalandiriyorkm öyle kremini sürüyorum mamasini degisince gecer inşallah alerji bi bebek saten 1 aydir farkli mama deniyorduk oda simdi kendini gösterdi
Kucukprens2 Denizanasi92 bende duymuştum burdan çok kötüydü poposu Arko krem çok işe yaradı tavsiye ederim bende
Bizimhikayemiz Katip doğru diyorsunuz once bi mamasini degisim gecmezs bezini islak mendilini degisirim
arassmomss Bizimhikayemiz Naçizane tavsiyem siz yine de yıkamayı bir deneyin ılık su rahatlatır hem, arko krem de yoğun yapısı sebebiyle iyi gelebiliyor deneyebilirsiniz. En doğru kararı doktorunuz verecektir elbet
Annevekizlari Bizimhikayemiz merhabalar bizde pişik çok olduk ve iki kızımda da en son Oksizinc diye bir kremde çare bulduk bire bir iyi geliyor kullanmadığımız krem kalmadı en iyisi o birde onu deneyin derim