Bizimhikayemiz Kizlar alerjik bebeğim var mama degisircez tekrardan 6. Mamamiz olucak artık yoruldum bebeğim 4 gündür felaket pişik oldu resmen kaniyor krem kullaniyorm geçer gibi oluyor geri geliyor sizce alerjiden mi
arassmomss Bizimhikayemiz Yoğun ihtimal alerji. Alerji maması kullanmalısınız. Dilerseniz hemen değiştirin sonra doktora gidip rapor çıkarabilir ücretsiz eczaneden temin edebilirsiniz.
Nescafemm Bizimhikayemiz kantoron yağı çok iyi geliyor canım ben pişiği çok olduğu zaman trosyd sürüp üstünede kantoron yağı sürüyorum hemen geçiriyor. Pişik olduğu zaman pişik kremleri geçirmiyor .
Bizimhikayemiz arassmomss kuzm kullanıyoruz doğdugundan beri birsuru alerji mamasi denedik suanda hepsinin en üstünu yazdi doktor onu denicez ama pazartesiyi bekliyorum kakasini incelicekler ona gore başlıcam elimde mama ama bekliyorum halen
Bizimhikayemiz EmineYilmaz yok canm hic değişiklik yapmadım doğduğundan beri ayni bezi kullaniyoruz markasız poposu öyle alıştı bizlerde ayni bezle buyuduk
arassmomss Bizimhikayemiz Çok geçmiş olsun. Belki bezdendir emziriyorsanız diyette kaçak olabilir her bez değişiminde yıkayıp kurulayıp nemlendirmeyi deneyin bir de yarına kadar dilerseniz
Bizimhikayemiz EmineYilmaz yok canm degisirsem ozamn sorun yaşarim çünkü doğduğundan beri onu kullaniyoruz suan 3 aylik olcak bebegm ondan olsaydı başında olurdu poposu ona alişti bu yara olma nedeni cok kaka yapmasından
Bizimhikayemiz arassmomss valla canm bezini degisirken önce temizliyorum ozel bir islak mendil değilde doğal temizleyici krem gibi birşeyle sonra kurutuyorum havalandiriyorm kremini sürüyorum bezden olsa şimdiye coktan olurdu bence 3 aylik bebeğim yani hep ayni bezi kullandik degişirsem sorun olabilir cok kaka yapiyor karni ağrıyor ondan pişik oldu
EmineYilmaz Bizimhikayemiz denemekten zarar gelmez canım Molfix bir dene Islak mendille silme ıslak bezle sil Kremi de değiştir
arassmomss Bizimhikayemiz Naçizane tavsiyem siz yine de yıkamayı bir deneyin ılık su rahatlatır hem, arko krem de yoğun yapısı sebebiyle iyi gelebiliyor deneyebilirsiniz. En doğru kararı doktorunuz verecektir elbet
Merve0227 Bizimhikayemiz mavi hametan krem ve hakiki zeytinyağı sür geçer yazık canı acıyodur kıyamam 🥺
Bizimhikayemiz Merve0227 yapiyorm canm hep islak mendil kullanıyoruz ayni marka dogdugundan beri bezide ayni marka
Bizimhikayemiz designofflove 🥺🥺 çok acıyor degisirirken bagriyor yavrum söylediğiniz kreme bi bakim yurt dişindaym da
Merve0227 Bizimhikayemiz mama alerji yapıyor olabilir ya da emziriyosan senin yediğin bişeye alerjiside olabilir malesef 😕 geçmiş olsun