Esra26 Yaşından sonra kullanmayı bıraktım. Ondan önce de balık yağı kullanmıyordum. Haftada bir balık yer, üç günde bir ceviz olur kahvaltısında. Günün çoğu saatini verandada ya da bahçede geçiririz. Değerleri düşükse kışın d vitamini kullanmak mantıklı olabilir ama yazın kullanmak bana biraz gereksiz gibi geliyor. Alabildiği kadarını doğal yoldan alması taraftarıyım ek takviyeler konusunda. Yetmediği yerde bebeğimde bir sıkıntı fark edersem ya da çok sık hastalandığını düşünürsem kan değerlerine baktırıp ona göre doktorumun yönlendirmesiyle hareket ederim diye düşünüyorum.