Esra26 20 aylık bebeğim için d vitamini ve balık yağı almayı düşünüyorum. Önerileriniz kullandıklarınız varsa söyleyebilir misiniz🌸
Zeynep11 Esra26 balık yağı möllers aldım içinde D vitamini de olduğu için ekstra vitamin alma dedi doktor
Zehra92 Esra26 D vitamini benim bebeğime alerji yaptı verdikten sonra huzursuz olursa doktorunuza danışın 🌸
Metehan_Selcan Seymaemre-asya34 Seymaemre-asya34 dün sağlık ocağına götürdüm 1 yaşı aşısı yaptık hemşire artık kullanmayın dedi acaba devam etsem mi kullanmaya
Minnosanne06 Önce balık yedirmeye çalışın yemezse balık yağı D vitamini de monovit kullanıyoruz biz, doktorumuz sıkıntı değil dedi
KumsalDerya Minnosanne06 benim bebekde 10 aylık böyle vitaminler bende kullandırmak istiyorum neler kullandira bilirim
Sinem57 Minnosanne06 canim monoviti degistir bence onun içinde paraben var biraz pahali ama deca tabs mavisi öneririm saf z.yagli
Elflnaaa Anne980 benim kızımda 15 günlük d vitamini verdi sağlık ocağı siz de bu dönemde kullandınjz mı
Seymaemre-asya34 Metehan_Selcan doktorumuz devit için yaz gelene kadar devam edin dedi eğer istmyrsaniz degerlerine bakinn uygunsa devam etmezsiniz
Minnosanne06 Sinem57 herkes bir tutturmuş paraben:)) nedir bu paraben? Doktor neden önersin sağlık bakalığı niye ücretsiz dağıtsın o zaman