LaMamaDellaCicala kız yediğimiz her şeyde var canlılar😄 bir ara psikopata bağlamıştım, sürekli mikroskopta bakıyordum yediğim şeylere (yüksek lisans yaparken kendi mikroskobum her daim elimin altindaydi) süt urunlerini bıraktım, süt ürünü içeren her şeyi bıraktım, yumurtaya yapısını bildiğimden dolayı dokunamaz oldum, baktım olacak gibi değil içim almaya almaya başladım tekrar yemeye…