Kızlar kızlar, ben sanırım kola bağımlısı oldum… Evde kola olmayınca huzursuz oluyorum, geçen sabah kahvaltısında içince bir dur demek istedim ama aynı günün akşamına 2.5 litre ile tazeledik evin kolasini… Bekarken asla icmezdim, cips falan isim olmazdi ama eşim çok seviyor… Hain adam kilo da almıyor 🙄 evde sürekli kola cips var. Durumun vehametini söyle söyleyeyim, hamile olduğumu eşime söylerken çektiğim videoda cips kola modundayiz 🤦🏻♀️ hamilelik boyunca hiçbir şey yiyemedim, aserdigim şeyler ekşi mayalı bayatlamış köy ekmeği, dışı pembe içi beyaz turp ve kola idi 🙄🙄🙄🙄 çok korktum bir an. Yasaklasam eve getirmeyi, eşim muhakkak alır ki artık aileler de alıştı, gelen bir şişe kola getiriyor😄 ben bu işe nasıl dur derim… Kafamda cozmedikce meseleyi, lafta söylemenin manası yok biliyorum…