Arife özelde yaptırdım. Önce kremle biraz uyuşturdu sonra uyuttum o esnada iğnesi yapıldı. Sonra uyandı, uyanıkken sünnet oldu. Oyaladık sevdiği oyuncaklarla. Zaten sünnet anını hissetmedi hiç. İlk çişinde çok ağladı. Sonra hiç sorun yaşamadık. Cumartesi oldu. Dün banyo yaptırdım. Dr istediğinizde yaptırabilirsiniz dedi. Ben yüne de bir kaç gün bekledim. Fitil yapıldı ilk gün güzel geçti. Sonraki günler de her zamanki gibi. Pansuman yapıyoruz.o kdr