Bende 5 aylıkken yaptırdım. İlk önce uyuşturdular yarım saat beklememizi söylediler beklerken kucağımda uyudu sünnet olurken de uyudu hiç uyanmadı zaten uyuşuktu hissetmedi bile. Daha sonra eve geldiğimiz de çok ağladı ağrı kesici verdim sonra yatıştı. Ben 2. Gün banyo yaptırdım suya oturttum suda daha kolay iyileşirmiş. 3. Gün hiçbir şey kalmadı hemen iyileşiyor erken olması daha iyi oldu