canparelerim Bal_prenses evet şimdi alttakini de gördüm gerçekten kese kız kesesine benziyor ama bebek baya belirgin o yüzden erkek olması daha büyük ihtimal diye düşündüm, bi daha ki kontrolünde doktor söyler muhtemelen.
Bal_prenses canparelerim ınşallah sağlıklı olması önceliğimiz ama merak işte 😊 erkek olma olasılığı daha yüksek gibi görünüyor teşekkür ederim 🥰
Busebu Oglusumunannesii nereden canparelerim Aa şimdi öğrendim. Gerçekten bu şekilde anlaşılıyor mu? Biz neden bekledik 😯
canparelerim Bal_prenses rica ederim evet hayırlısı tek sağlıklı olsunda güzellikle kavuşun gerisi önemli değil🙏🥰
Oglusumunannesii Bal_prenses kese fasulye şeklinde olursa erkek yuvarlak olursa kız diyorlar ama belli olmaz tabi☺️
Hemsire_61 Bal_prenses evet. Benm kizimin ulrtrasonunu görseniz şok olursunuz doktorum bile 6 aya kadar erkek bebek dedi ama kizim oldu😂 kemik yapisi cinsiyeti belirlemez. Kizimi halen herkes paşa diye seviyor. Kiz olduguna inandiramiyoruz☺️
canparelerim Busebu nub teorisine göre bazı belirtiler var cinsiyet ayrımı için. Ordan yola çıkarak tahmin benim ki😊
canparelerim Bal_prenses daha çok kese ve bebeğin kafa şekline göre yorumlanıyor, dediğiniz gibi bi kaç küçük detay daha vardı sanırım.