Alışveriş deneyimimi de paylaşayım. Amazon kendi gönderdiği ürünlerde “Kolay Gelsin” adlı bir kargoyla çalışıyor, krem ve şampuan ağırlıklıydı aldığım ürünler hasarsız geldiler, kargoya verildiğinin ertesi günü elimdeydi her şey. Satıcısı başka olan üç ürün daha almıştım, birinde sorun yaşamadım ama diğer ikisinde kargoyla sorunlar yaşadım biri geç geldi diğerinde kutuda hasar varmış geri gitsin mi diye aradılar. Böylelikle -1 ile alışverişi tamamlamış oldum. Amazondan yine alışveriş yaparım ama sadece satıcısı Amazon olanları alırım.