Dün amazondan 12 parçalık bir alışveriş yaptım, ödemeyi yaptım her şey normal. Bu sabah baktım ki ödeme yaptığımda mail gelmiş ödemeniz reddedildi yazıyor ve 9 ürün için gelmiş bu mail. Kartta toplam ödediğim miktar görünüyor, Amazon uygulamasında da ödeme sayfasında aynı şekilde toplam ödediğim miktar görünüyor. Siparisler de verilmiş görünüyor 🤔 bu durumu yaşayan var mı?
Arayüzünden dolayı amazondan alışveriş yapmıyordum ama bazı ihtiyaçlarım orada daha uyguna olunca oradan aldım hepsini. Ama şimdi ne oldu hiç anlamadım 🤷🏻♀️