Merhaba, ben de konuyla alakalı başka bişey sorucam bilen varsa içinizden yardımcı olursa sevinirim. Normal doğum iznim bitti, 3 aylıkken işe başladım, tayin olma durumumuz var şimdi, bebeğim daha 9 aylık, ücretsiz izin hakkımı çalışmaya başladıktan sonra alıp kullanabiliyor muyum