ByAslan bizim de yatağın yanında komodin var ben de günlerce ya ona çarpsaydı diye düşünmüştüm… Yok yahu sizlik bir şey yok benim bebeğim de öyle yorgun bir anımda düşmüştü..biz de insanız pilimiz bir yere kadar dayanıyor sizin bir suçunuz yok olmuş geçmiş elhamdülillah bir şeyi de yok bebişinizin 💓 her bebek yaşıyor bu durumu ne yazık ki 😔 annem söylüyor ben küçükken 6 aylık falanken öyle bir düşmüşüm ki yataktan annem bi almış beni kucağına ağzım burnum yüzüm gözüm kan içindeymiş. Annem yine iyi sabretmiş Allah korusun ben öyle bir manzarayla karşılaşsam günlerce ağlarım sanırım Rabbim korumuş cidden yavrularımızı 😔