ByAslan ben de yaşamıştım aynısını o dediğiniz hissi çok iyi anlıyorum hala o düştüğü yere bakınca bi tuhaf olurum ☹️ Rabbim korumuş yavrunuzu, yavrularımızı.. ben şimdi aşırı dikkat ediyorum kesinlikle yanımda yatırmıyorum çünkü bebeğim aşırı hareketli uyandığı andan itibaren hemen hareket etmek istiyor. Bebeğiniz şuan iyiyse bundan sonrasına odaklanmaya çalışın.. inşallah bir daha hiç birimiz böyle şeyler yaşamayız 😔