Yazilimcianne sosyalleşmeye devam etmelisiniz arada bebeğinizi bırakıp eşinizle ya da arada bebeğinizi eşinize bırakıp tek başınıza sevdiğiniz bir aktivite yapın ben bunaldığımda gidip bi kahve içip biraz kitap bakıp dönüyorum ya da bazen sinemaya gidiyorum her zaman katıldığım bir söz “mutlu anne mutlu bebek “ kendinizi ihmal etmeyin 😊