gulertknn1
Bak ne diycem kac gundur acmi doymuyor mu dedik esimle ondanmi rahatsiz, mamayi kisdik felan, dedik.
Kilo aliyor bizimkisi hemde fazlasiyla.
Birde boyle denedim 1 saat oncesi emzirmisdim sol gogsumu sagdim 70 cc cikti ara ara sagarak 30 dk icinde.
Neyse uyandi o sirada bizimkisi bir memeyi emdi hala huysuz dedim simdide cektigim sutu vereyim verdim azar azar hepsini icti ama sanki 20 kala tikanir gibi oldu. Neyse 70 cc bitirdi ustune gene agladi dedim yok olamaz iki memeylede doymuyorsa yuh yani dedim.
Neyse ki 2 dk surmedi mideye fazla, geleni yaklasik 10_20 cc cikartti.. Gazida cikdi bi guzel 5-6 saat uyudu.
Dedim demekki cocuk doyuyor. Hemde fazlasini cikartti.
Demem o ki eger dahada verseydim icecekti icecekti ve gene gaz ile karsi ksrsiya kalip sabahlar bizim olacakti..
Yani suanda senin bebegin yaklasik 700-800 ml icmesi lazim 24 saatte bunu boleceksek 4-5 beslenmeye yasina, gore 700 den baz alsak gunde 5 defa besleniyor desek 140 cc icmesi lazim ogun basina.
Ki bence cok normal olani bu.
Siz kilo alsin diye ictikce veriyorsunuz bende oyle yapmisdim ilk baslarda ac kalmasin kilo alsin diye ama maleser kisir bir donguye girmistik. Dene yanil meselesi 120 cc hazirlayin, daha sonra nefes ala ala ilkin 60 verin 1 dk bekleyin durum kontrolu yapin susmuyorsa aglamasi devam edin o arada gazini almakla ugrasabilirsiniz. 90 cc gene ayniysa yavas yavas 120 dogru yol alin. Onu ictikten sonra oyalayin biraz bir kac ogunde boyle dene yanil yaparsaniz isiniz cok kolaylasir. Bizim doktorumuz bunu onermisdi. Cokda, guzel ise yaradi.