gulertknn1 kilosuna, bagli aslinda ama, bence fazla, mideyi buyutmeyin bence.
Oglum 2 aylik ilk dogdugunda meme mama, gittik 1 ay hala oyle ama ozaman doktorumuz istedigi kadar icsin dedi 120 cc buluyprdu bide ustune mama tabiii... Gaz sorunu cok oluyordu.. Garibim hazmedemiyormus, meger..
Simdi azalttim yani daha, cok emiyor ama, gunde 3,kez biberona indirdim normalde her emzirme sonrasiydi..
Simdi 60 cc teklif ediyorum oda, azar azar ilkin daha, cok istedigi icin kedi gibi agliyor 1 dk surmuyor susuyo4 ve cok rahatis boyle.
Bence dikkat et