08092019yusevoyigit şey deneyin kulak ağırısının olup olmadıgını şöyle anlayabilirz ağladığında eger kulagını ovaladıgınızda susuyorsa kulagı agrıyo olabilir ama 51 günlük bebiş için genelde ya gazdan dolayı huysuzdur yada bu huysuzlugunu büyümeye baglıda kılabiliriz o zamanlar benim oğluşda huysuztu o yüzden bu dönemlerde sizin sabırlı olmanız ve bebeginizi sakinleştirmeniz iyi davranmanız gerek şu an büyüme ataklarında olabilir sakinleştirmenin bir yolu daha var youtubeden ona çok yakın temas olmayacak şekilde fön makina sesi yada whıte nose seslerinden açığ dinletebilirsiniz ara ara susturamadıgınzda bilin ki huysuz ☺️