Gulefsan Çocuğu citos efeden az hallice annelerin komşusunun misafirliğe gelen eltisinin ‘ ay bu çocuk çok zayıf sen buna bakamıyon mu gııaaazz ’ lafına üzülüp buraya çocuğum 3 ay 5 gün 4 saatlik kilosu 15.3344 çok mu zayıf var mı bizim gibi olan yazıp dert ortağı aramasını siz espri malzemesi edemezsiniz taaam mı 🙄🤣🤣
marinelife Gulefsan hahahahha ya o daaa var Bugün 4 aylık kontrolüne gittik kızlar bebeğim 10 kilo 1 ayda sadece 2 kilo almış doktorum iyi dedi ama sizce iyi mi sizin bebişleriniz kaç kilooğğğ Artık itinayla bunları yazanlarla dalga geçmeye karar verdm
marinelife Birdurummuvar ya o kadar doğru ki söylediğiniz ama bu neden bir övünç konusu oldu anlamıyorum
acimavi marinelife acaba daha çok mu mama versem Yapmayın tabii, bazılarının övünebileceği şeyler çok kısıtlı oluyor, onlar da bu fırsatı bulunca her yerde duyuruyorlar🤓
Nazikomom marinelife ayın 13 ünde 1 yaşına girecek kızım 9 kilo 4 aydan sonra mamaya geçtik bizde suan mama ile ilerliyoruz insanlardaki algı bütün bebekler tosun olacak anne sütünden değerlisi yok Bilmiyorduk sanki 😁 Çocuğum sağlıklı gelişimi de güzel önemli olan bu kiloyu sağlıklı görenlere şaşıyorum 😅
Gulefsan marinelife yapma yanarsın 🤣 ilk çocukları ve tecrübesizler, tek başlarına büyütüyorlar. Ademle Havva dan beri milyon milyar çocuk doğmuş büyümüş ama burda soru soranlar genelde dünya üzerinde ilk çocuğu kendileri doğurmuş gibi soruyorlar . Kiz hiç mi gök görmeden evlendiniz etrafınızda çocuk sahibi numunelik bir kişi de mi yoktu🤣 Ha bir de şey var çocuğu girmiş yaşına diyorlar sen nasıl lohusa bir anneye böyle cevap verirsin 🤣🤣 🤣 Ha haa burada çok tehlikeli 2 grup var onlara asla bulaşmam🤣🤣
Nazikomom marinelife genetik faktörü es geçiyorlar 😁büyüyünce de sen buna çok yediriyorsun ondan böyle iri biraz az yemek yedir derler . Biz halimizden memnunuz 😁minyon kızımla 🌸
marinelife Gulefsan hahahahha yaaa bundan sonra benim adım da tehlike bebişinin tosun olduğunu bile bile ay zayıf mı yazanlar korksun benden 😂😂😂😂
marinelife 1bebek1kedi size de bu yakışır 3-4 saat kesintisiz değil mi 1 aylıktan beri gece de uyanmıyor🤷🏼♀️
Sedoa_ 1bebek1kedi aa siz yatağa kendiniz mi koyuyorsunuz bizimki 6 aylık kendisi yürüyerek hatta bazen koşarak gidiyor uykuuğğ diye diye 😆😆😆😆
Atesbebek marinelife aynen kilo postu açanların %99 u olması gereken kilosunun üst sınırında 🤣 yani googla persentil yazınca orada çıkıyor aslında ama buraya yazınca daha farklı oluyor herhalde 🙈 bide ben giriyorum benim cocuklarda zayıf diyorum yalnız değilmişim diye bi bakıyorum sonra yalnız olduğumu anliyorum çünkü altında ki yorumlarda benim 3 aylık 9 kilo benim 3 aylık 10 kilo falan diye gidiyor 🤣 sonra gözyaşım pıt ayrılıyorum posttan 🤣
marinelife Atesbebek valla benimki 3 aylık 5,5 kilo bakıyorum tipine yanaklı falan da yani fena değil ama burdakilere göre iskeletör 😂😂
sadeturkvatandasi marinelife Hele bazı tipler var ki alakasız alakasız postlara girip bebeklerinin kilolarını yazıyorlar Az önce bir tanesiyle tartıştım bu yüzden, bebeğinin kilosunu her fırsatta söylemese ölecekmiş gibi davranıyolar😂 bide şey diyo bebeğim 20 kilodan daha fazla ama tam rakamı söylemem nazar değiyo ajsjdj
marinelife sadeturkvatandasi ay nerede nolur söyleyin ben de tartışayım sinirimi atayım😂 ben de geçen bi post açtım meme mama veriyorum kilo alımının ne kadarı mamadandır diye biri gelip bebeğinin kilosunu yazmış 😂