Gurbettebianne 02aras canım 8,5 aylığız hala eğilip bez değişirken iğne yerim ağrır arada bi . Üşütünce direk dikişlerim yani karnım sızlıyor .zaten uyuşukluk hala var .öksürünce felan baEn iğne gibi batıyor maalesef 🤷♀️